190711

Tjoho! 
Är ni många som har semester nu? Här är hela familjen hemma. I ungefär 3,5 vecka till. Vet ni hur skönt det är? Även fast Matthias har gått hemma och vart arbetslös i flera månader och äntligen är tillbaka i arbete igen så är det ändå skönt att ha han hemma så att vi kan umgås hela familjen. Speciellt nu när allting har varit så himla jobbigt och tungt. Man uppskattar fler saker lite mer än vad man kanske gjorde innan : hehehe 

Jag kommer nog skratta lite grann åt mig själv när jag läser igenom detta innan jag publicerar det men det skönaste i dessa semester tider är ju ändå att man inte behöver ha någonting planerat utan man bara tar dagen som den kommer och bara go with the flow lixom ^^  att jag kommer ångra mig är för att jag väldigt ofta går i taket för att jag är så rastlös.. Hahaha ni fattar va?

Som idag så har vi inte haft någonting planerat överhuvudtaget. Natten för oss alla var hur kass som helst. Jag hade en kass natt natten till igår också så jag gick och la mig tidigt för att känna mig utvilad idag. Blev istället jobbigare inatt. 
Eftersom vi alla har vart så sega idag så har vi bara varit hemma och chillat. Vi gick ut en sväng på gården och lekte med Emilia i sandlådan. Därefter så gick vi till hemmahallen och kikade lite grann och där avslutade vi med glass innan vi gick hemåt igen.








Mina bästa killar! <3 
Någon som har smakat den nya nocco glassen? Jag gjorde de idag och tycker ju definitivt mer om glassen än drickan. Drickan blir så gimla söt tillskillnad ifrån denna. 
Så.. fick jag inte behålla min glass för mig själv heller. Emilia vill äta på alla glassar. Speciellt när det är en annan sorts glass. Gullhönan! :*

Strax innan maten var klar så tog jag med mig Emilia på en liten tur till Coop för o handla lite. Utan vagn och grejer... Nu har vi ju B A R A syskonvagnen så jag kände att jag inte vill köra bara henne i den då Liam låg hemma och sov. Blev så stolt över henne alltså.. hon gick och hälsade på A L L A som gick, cyklade och åkte förbi i bil och höll mig i handen heeela vägen dit och till och med hem. För er som inte vet så ligger coop super nära oss. 
Vet ni hur många gånger jag har fått höra att vi har så väluppfostrade och fina barn? Hör det nästan var jag än går. Oftast för att Emilia hälsar på A L L A, tackar för dig och bara sitter och småpratar. Älskar o gå ut med henne nu för tiden :p 

Iallafall.. nu sitter jag här på golvet igen och lyssnar på musik och småtittar på Matthias när han spelar fifa... såååå tråkigt!! haha :D 
Vi ska nog snart göra oss klara för sängen dock. Är suuuper trött :)
 Vet inte om ni ser men det ligger en liten sten i korgen. Hon hittade den utanför vår port och den skulle med heeeeela vägen och fick till och med ligga i korgen.  hahaha :p 
- tills hon tappade den. 

Mammas böna <3 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0