Regn ☔️

Hallå i rusket! 
Trist vilket väder vi fått idag och även imorgon ska det vara värsta skit vädret.. tyvärr. 
Jag har dessutom tid på BVC med Liam så det känns ju lagom trist att jag ska gå i de vädret MEN ska inte klaga för jag hade hellre gått än att tex ta bussen. Det finns regnkläder, paraply och sånt av en anledning ellerhur? 😏

Lämnade Emilia på förskolan runt 9. Hann halvvägs hem innan de börja SPÖREGNA. Innan de så duggade de bara litegrann. Eftersom jag har sovit så otroligt dåligt inatt så valde jag att lägga mig och ta en liten nap med lilleman idag. Vet ni hur SKÖNT det var? Så skönt så att jag knappt kom upp ur sängen igen 😂😂
Kom iallafall iväg o hämtade Emilia vid kl 14 och jag fick knappt med henne hem. Hon skulle lägga dockan som låg och sov, laga mat, ha på sig en riddarrustning osv. Det är skönt att hon trivs men när man vill hem så vill man bara hem 😂😂
Hade en klubba i jackfickan så idag fick jag köra på en fuling. Det funkade tills jag kom ut till vagnen och hon sprang till rutchkanan och åkte i den när den var hur blöt som helst utan regnkläderna på!! 🙄
Tur att vi fortfarande var kvar på förskolan o kunde byta kläder direkt. 
Vi gick iallafall och tittade på änderna. Emilia verkligen älskar dem! 
Hon säger alltid "kom kom" och när de inte kommer så säger hon bättje så" 🤪😂
Efter det så gick vi hem och bytte återigen till torra kläder. 
Sen har jag det vart ganska tufft och jobbigt innan Matthias kom hem från jobbet som han dessutom jobbade över på 🥱
Så mycket tjaffs och gnäll idag och bajsblöjorna ska vi inte snacka om!! Från båda barnen. Emilia satte sig i garderoben och gjorde sina behov där inne i blöjan MEN blöjan hade flytta på sig så ja ni kan ju bara föreställa er hur de sluta. Rakt ner i badbaljan 👌🏻

(null)

(null)
 Under tiden som Emilia satt och försökte få änderna att komma till henne så passade Liam på att ta hennes klubba UR händerna på henne. Utan någon reaktion alls. 🤷🏼‍♀️
Riktig payback där! 😂

(null)
Men hon brydde sig inte de minsta.. lika glad för de!  (Brukar bli tvärtom) 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0