😋

Hello lördag â˜ș

TĂ€nkte skriva godmorgon men insĂ„g att klockan var ett och sĂ„ vaknade jag för fleeeeera timmar sen😂

Äntligen sĂ„ Ă€r den hĂ€r arbetsveckan över och jag kan gĂ„ hemma och göra absolut ingenting.. bara chilla 😏
IgĂ„r nĂ€r jag kom hem sĂ„ kom pappa hot och hĂ€mtade mig och Matthias för att Ă„ka till Marieberg och kĂ€ka lite pĂ„ chili wok och glo runt lite smĂ„tt innan vi sen Ă„kte vidare till net on net och hemmakvĂ€ll och efter det hem till pappa. VĂ€l hemma hos oss sĂ„ mötte vi upp Peter och Jimmy i vĂ„ran port tillsammans med alla deras data prylar. De lanade igĂ„r kvĂ€ll.. đŸ’©đŸ˜
SjĂ€lv lĂ„g jag och tittade pĂ„ paper towns tillsammans med pappa. SĂ„g halva filmen innan jag dĂ€ckade iallafall. Stackars pappa 😇 

Ajaa jag vaknade för ett par timmar sen men lĂ„g kvar i sĂ€ngen och chillade ett bra tag innan jag gick upp..  ville inte vĂ€cka nĂ„gon men de kĂ€nns fortfarande ganska svĂ„rt.. Har mestadels stĂ„tt inne i badrummet och fixat mig och vĂ„ran bebishylla. Av alla gratisgrejer man fĂ„r sĂ„ har vi typ en hel hylla med grejer. Helt sinnes alltsĂ„ 😂😂
Har faktiskt suttit ute pĂ„ balkongen och lĂ€st i nĂ„gon babybok ocksĂ„. Fy fasen vad varmt det var dĂ€r ute och i köket ska vi inte snacka om.. fĂ„r panik och vet inte riktigt vart jag ska vara. Sitter iallafall inne i badrummet igen och tĂ€nkte vika lite tvĂ€tt Medans jag vĂ€ntar pĂ„ pappa som ska komma och hĂ€mta upp mig och Ă„ka till marieberg 😊
Hoppas det Ă€r snart för börjar bli lite smĂ„tt rastlös.. 
TĂ€nkte sitta och svara pĂ„ lite fler frĂ„gor ifrĂ„n frĂ„gestunden men Ă„ngrade mig i samma sekund som jag kom pĂ„ det dĂ„ datorn Ă€r i sovrummet sĂ„ gör det ikvĂ€ll istĂ€llet 🙈😍




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0