180226

Godmorgon 😌 eller morgon och morgon.. skitsamma..
Jag kom in frĂ„n en kort promenad. Med Emilia sjĂ€lvklart. Vi gick bara till Lidl och tillbaka. Ville ha avocado mackor till frukost men.. vi hade ingen tomat hemma 😐 sĂ„ det blev annan frulle och en trip i handla đŸ€Ș

Har precis lagt mig tillrĂ€tta i soffan med vĂ€rldens jĂ€kla mensvĂ€rk. Brukar aldrig ha sĂ„n vĂ€rk men den hör Ă€r fasiken sjuk. SĂ„ som jag skrev sĂ„ har jag precis lagt mig tillrĂ€tta i soffan framför gossipgirls pĂ„ tv och med lite linschips och energidricka 🙃
SĂ„ jag ska ligga hĂ€r och tycka synd om mig sjĂ€lv en stund. 

Min tanke med den hĂ€r promenaden var att ta lite foton pĂ„ Emilia ute i en utomhus miljö eller liknande.  Men... eftersom hon somnade pĂ„ vĂ€gen tillbaka sĂ„ var den idĂ©n inte sĂ„ bra just dĂ„. 
SĂ„.. ja jag vĂ€ntar pĂ„ att sector ska komma hem till oss pĂ„ besök 😂 
(null)
Lillfisen roade sig sjĂ€lv medans jag fixade frukosten imorse 🌟
(null)

(null)
AlltsĂ„ linschipsen Ă€r de godaste som finns och den hĂ€r energidrickan Ă€r riktigt god faktiskt. God för att komma ifrĂ„n Lidl 😌



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0