Bild inlägg 📸

Hej på er! Hopps ni har haft det bra sedan mitt senaste inlägg 🙃
Har ni fått någon vinter? 🥶 det har vi. Massor av snö och kyla! Chockad över att det är en riktig vinter just nu ❄️ 
Rökte köra ett bild inlägg ifrån vår tid sen senast. 🤭

(null)
Jag fyllde år 🎂 det var en lugn födelsedag 🎈 körde min sista vab dag på just min födelsedag. Skönt efter två veckor i raken. 

(null)
Hann ju med både smink och selfies då också 😂

(null)
Vi har någon app på Emilias iPad där man kan måla. Här målar min bror med henne. Detta ska föreställa Emilia. 

(null)
Tidiga dagar = tidiga hämtningar på förskola . Här försökte vi på att ta fina bilder på oss alla tre. Gick sådär ❤️
(null)
Vi har hängt på bibloteket ett par ggr 📕 

(null)
Det har lekts massor 😂

(null)
Vi har börjat gå (utan vagn& bräda) till förskolan. Emilia är mindre nöjd här. Hon ville också hälsa på farbror Stoffe på jobbet men han jobbade inte då 🤷🏼‍♀️

(null)

(null)
Överraskade min Matthias med en kväll för bara oss. Med barnvakt. Blev god mat och bio i Jönköping. 

(null)
Lite mer vab ofc. Här var vi på VC med Emilia pga kissar ofta och har haft ont hur länge som helst. Äntligen fick vi vet. UVI! 

(null)
Tagit fram och pyntat 🎄 samt tagit fram massa annat julpynt. 

(null)
Övar pottan. 

(null)
Läkarbesök med Liam. Nu inväntar jag fortfarande svar på proverna. 

(null)
Logopedbesök också. 

(null)
En tripp till Ullared 

(null)
Julbaka, ätit julmat och druckit massor med varm choklad. 

(null)
Åkt pulka

(null)
Efter pulka blev det gunga. 

(null)
Tidiga mornar och barnen går alldeles själva med dina stora väskor. Så himla söta ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0