Julbilder đŸŽ…đŸ» 📾

Haallloooojjj! 
Nu nĂ€rmar Ă€r det inte lĂ„ngt kvar till jul igen sĂ„ idag har jag försökt fĂ„ till lite bra julbilder. Tycker Ă€ndĂ„ att jag lyckades ganska sĂ„ bra Ă€ven om ljuset blev sĂ„ ljust i och med att de var mitt pĂ„ dagen. TĂ€nkte ta en liten tur imorgon nĂ€r det Ă€r lite "mörkare ute" dĂ„ gran och allt stĂ„r vid ett fönster 😅  och med tanke pĂ„ att Emilia har vattenkoppor sĂ„ tycker jag Ă€ven dĂ€r att jag lyckades helt ok! Syns knappt đŸ€ŁđŸ˜Œ

Ni ska fĂ„ se ett par hĂ€r 😇
(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ja, alltsĂ„ jag blir sĂ„ glad av dessa bilder ❀ hur goa barn har jag inte? SĂ„ himla goa! MEN kĂ€nner ocksĂ„ att jag verkligen vill och behöver  ta lite fler bilder Ă€ndĂ„. Vill Ă€ven ha lite familjebilder och lite annat sĂ„nt.. ska försöka fĂ„ till de ocksĂ„ 😚



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0