210707

Halloj! 
Det de bildinlögget som jag tror de eller ej höll på med kom visst aldrig upp. Får försöka göra om det under dagen kanske? Får se. 

Har ni haft det bra? Här har det varit en riktig berg och dalbana faktiskt. Mestadels bra 😅 
Jag ligger på jobbet och har vila just nu. Öppnade idag så känns i ögonen nu faktiskt 😫 men det är bara 2 arbetsdagar kvar innan jag också får gå hem och ha helg och sedan gå på 3 veckors semester, SKÖÖÖNT!! 
Förra året hade jag ingen semester alls om ni minns? Jobbade ju i vården BÅDA semesterperioderna. Inget jag någonsin kommer göra om 😂
 Och vet ni vad??? Efter sommaren så kommer barnen börja gå på olika avdelningar på förskolan. De ska göra en stor och en liten avdelning nu istället. En 1-3 och en 4-6 avdelning. Känns lite knasigt men ändå bra? De får sitt egna och Emilia kan inte göra Liams talan och sånt som pedagogerna har informerat om 😂 
De känns stort på något sätt. 🥺

Ska hem direkt efter jobbet och Tönkte ta en promenad till dollarstore med barnen beroende på hur vädret visar sig att bli. Det ska ju bli regn… men vädret har inte riktigt stämt till 100% än så vet inte haha. Behöver lite småsaker nämligen 😛 aja det visar sig. 

(null)
En selfie på det här pepz 🤷🏼‍♀️





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0