210715

Tänk på: läs hela inlägget även under bilderna. 

👋 
Har ni också såhär super varmt väder? Strålande sol som får en att smälta bara man går utanför dörren?  Vi har det iallafall. Jag ska inte klaga men ändå så gör man de i slutändan för man vet inte om man är döende eller ej 😂 

Idag har jag haft kvalitetstid med Liam och Emilia med Matthias. De var iväg och lämnade kissemissen… ja precis! 
Jätte mysigt. Han var lite små hängig ett tag så vi tog bara en promenad för att handla lite till maten idag. Med ön så orkade vi inte + att han sov middag. 
Det är sjukt hur svettig han blir när han sover. Jobbigt när det är extrem värme för det är som en hel pool i hans säng.. 🤔 vi har haft det trevligt iallafall. 

(null)
Känner verkligen att jag behöver färga håret. Helst för ett halvår sen. Har dock alltid beslutsångest så skjuter upp det hela tiden… 

(null)
Gosepojken! Han ville iväg o bada här istället 🤣

(null)

(null)
Så himla duktig han har blivit. Går fint bredvid vagnen och håller i handen en större delen av vägen. 

(null)

(null)
S V E T T I G T 🥵 

(null)
När Matthias och Emilia kom hen så hade de med sig lyxshake ifrån Max. Yum! Tyvärr hade den smält massor 😎

Och när Matthias väl var hemma så bestämde vi oss för att raka av Liams hår. Skönare för honom i och med att han svettas så mycket nu i värmen. Han var ju inte alls taggad 👇🏻 som ni kan se. Vi hade inte ens tagit fram nigit här ännu.. men de blev bättre bara han satt i mammas knä och man tog det lugnt. 
(null)

(null)
Och här är resultatet! Fint va? 😍
Han ser helt plötsligt 2 år äldre ut typ. Min fina 🥺❤️

Senare under kvällen så åt vi taco rester ifrån igår och bara tog det lugnt. Så skönt att kunna göra VAD man vill.  Semester ❤️
Innan löggningrn på barnen så låg vi i Emilia säng och läste lite bok. Skönheten och odjuret. 
Svårt att få barnen att hålla fokus men de va mysigt den tiden de varade ändå. 

Nu har jag suttit en stund och klickar runt på shein och ah.. blev inget beställt där tillslut ändå 😂 lönt… 
Jag ska alldeles strax krypa ner i sängen bredvid Matthias. Är super trött så somnar nog innan jag lagt huvudet på kudden. 
Imorgon har vi inga direkta planer vad jag kan komma på. Fredag innebär ju fredagsmys. Ingenting planerat och fredag OCH inget jobb.. kan väl inte bli bättre? Nja. 

Nä men nu ska jag sova. Godnatt på er! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0