Öland ☀️ 🏊 🐒

Halloj! 
Detta inlägg om Öland skulle upp i typ lördags kväll alt söndag morgon. 

I lördags morse så rullade vi bilarna till Öland. Var så glad över att jag packade ALLT dagen innan så jag slapp springa runt som en yr höna den morgonen. 
Vid klockan 08 mötte vi upp Tobbe, Adrian och farmorn. En litet stopp i Växjö för lite frukost innan vi åkte vidare till Ölands djurpark & vattenland.

Hade en riktigt bra dag faktiskt även om det blev lite små jobbigt några stunder under dagen och kvällen skulle vi inte ens nämna. Den sög. Så.hårt. 

Efter djurparken så åkte vi in till Kalmar för att käka någonstans. Det blev olearys 😌
Tog inte speciellt många bilder under dagen insåg jag precis. Filmade mer faktiskt. 
Har endel bilder på kameran och gopro också men orkar inte sätta mig och få över de till telefonen så jag lägger va upp de jag har här i nu. 

(null)
En selfie 🤳🏻 är väl ändå ett måste? 

(null)
De enda djurbilderna jag har i telefonen är på dessa apor 🦍 haha 

(null)

(null)
Vi har verkligen en oturs kille. Tidigare så ramlade han och slog sig så han fick världens största bula och därefter sår (där plåstret sitter) se. Ramlade han även inne på vattenlandet och fick nästa sår på huvudet, fingret och sidan. Kan man ha mer otur än såhär? Stackars liten ❤️❤️

(null)
Pepsi ❤️

(null)
Pappsen 😎

(null)
Cheedar cheese Burger 🍔 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0