Promenix och vattenlek

Tjoho! 
Precis som igår så var vi iväg på promenad. Denna gång gick vi till prostsjön och gick i promenad spåret som är där. Självklart med lite Pokémon 😂
Barnen fick springa lite fritt och vi avslutade turen med att plaska lite i vattnet.  Med stövlar. 
De har ju inte bjudits på vackert väder alls lixom 😰
(null)

(null)

(null)
Den de lyckan hos barnen är obeskrivlig alltså! 🥰

(null)
Tänk att detta är mina barn? Mina mina mina! Mina mini me 😎 
Finns ju inget bättre? ❤️❤️

Resten av dagen bestod utav en ren dusch för barnen. Ni kan ju gissa hur de såg ut efter detta 👆🏻 hah 
Sen när Matthias kommit hem så åkte vi iväg och handlade lite. Så nu klarar vi oss även denna månad. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0