Sommar dagar

Halloj! 
Jag försöker verkligen bli bättre på att uppdaera här inne. Märks det? Tycker ändå det själv. Har bara lite problem ed att få upp inlöggen på rätt dag MEN det kommer ändå upp så det är ju bra. 

Sen att jag inte riktigt sitter här och lägger 100% här inne är ju också för att jag har semester och detta är Matthias sista semester vecka och jag vill passa på att bara njuta och bara vara vi innan verkligheten är tillbaka igen. Tror jag att alla vill :)

Vi har fått så fint väder och så varmt så vi har bara njutit till fullo i det. Har ni också haft det varmt? :p
Jag ränkte att jag lägger upp ALLA bilder ifrån dagarna som har varit istället för att sumera allt i text. Okej? :D 
Glöm inte att läsa under bilderna också :D 


I söndags så var jag ute och cyklade med Emilia medans Liam var hemma med Matthias och sov. Matthias sov ju inte men han var hemma. haha^^
Vi passade på att frösöka få till lite fina bilder på min stora flicka. Det är så fruktansvärt svårt nu för tiden. Man får ta typ 40 bilder för att få kanske 3 bra men det ääär så kul..O hur fin är hon inte? Min vackra tjej! <3 



Självklart så ska bebisen med ut på äventyr. Hon har en cykelstol på sin cykel så hon cyklar runt på bebisen.. 








 
Igår så var det dags för nästa tid hos logopeden med Emilia. Det gick som vanligt hur bra som helst och vi har tid igen om 3 månader igen. Förresten är det någon som vet hur länge man håller på hos logopeden? Tycker att Emilia har blivit väldigt mycket bäätre i sitt tal och allt som tillhör ändå fortsätter vi?? 
När vi åkte iväg till sjukhuset så åkte Matthias och Liam iväg för att köpa en liten del till bilen som behövdes för att fixa felet. 
Jaja, får fråga nästa gång annars. Efter besöket så gick vi in på ICA för att handla lite småsaker för at kunna baka bullar. Japp jiag bakar bullar i den här värmen..  
När bullarna var klara så gjorde vi oss i ordning för att cykla och möta barnens kusin, Tobbe och farmorn för lite glass. Super mysigt och gott ;) 
Nu kommer en bild.bomb ifrån dagen iaf.. 

 Pussmunnen på kinden ;)

 



Kan ni hitta någon med taggad tjej? Skönt att det inte är motsatsen till det iaf. ^^

Här ritade hon en teckning till läkaren som skulle ta emot henne. Så himla söt! Hon vågrade gå därifrån innan den var klar och skulle verkligen hinna innan hon kom. Det gjorde hon! :D


Det blev små bullar .. :/ 

Bill och Bull.

Alltså Liams ansiktsuttryck här hah :D


Dansa är L I V E T <3 

Hejdå kramarna är viktiga som attan! ^^ 

Eftersom vi (jag) bakade bullar när kusin vitamin, tobbe och farmorn var i lekparken så åkte vi förbi och lät barnen göra sig av med lite energi innan vi åkte hem för att äta innan läggningen. Jag brukar inte gå till stora lekparken så ofta då det är lite små jobbigt att vara ensam med båda barnen samtidigt så man passar på när Matthias också kan följa med. Klokt ^^

 
 
 
Glada barn är L Y C K L I G A barn! <3
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0