T i s d a g đŸŒŒ

Halloj allihopa! Har ni gĂ„tt pĂ„ semester Ă€nnu? Jag började min igĂ„r. SĂ„ skönt att inte behöva vakna till ett larm som ringer. Nu har vi ju dock  en liten kisse som vĂ€cker oss istĂ€llet. 
Idag sov vi Ă€ndĂ„ till 8.30. Skönt. 
Vid klockan 9.30 gick jag och Liam ner mot centrum för att möta en person vid hennes jobb och lĂ€mna en gosis till henne. Ett barn pĂ„ min förskola hade tappat den dagen innan semestern och stĂ€ngning pĂ„ förskolan o 4 veckor och jag tyckte sĂ„ synd om de sĂ„ jag tog hem den och lĂ€mnade den sĂ„ slapp de vĂ€nta i 4 veckor pĂ„ den. 
Liam var jĂ€tte duktig och gick nĂ€stan hela vĂ€gen hem. Han ville gĂ„ dit ocksĂ„ men jag var lite sen sĂ„ ville skynda mig sĂ„ gott jag kunde 😂

Ingen av oss har nĂ„gra direkta planer den hĂ€r semestern eller de blev inte riktigt som jag tĂ€nkt mig. Vill ta vara pĂ„ den hĂ€r semestern dĂ„ jag verkligen inte hade nĂ„gon som helst semester förra Ă„ret. KĂ€ndes extra bra o lixom kunna gĂ„ i Ă„r. Innan dess sĂ„ har jag ju varit förĂ€ldraledig osĂ„. 😛 dĂ€rför kĂ€nns de lite jobbigt nĂ€r de inte blir som man tĂ€nkt sig! Men aja.. 


(null)
Morgon promenaden ❀

(null)

(null)
TĂ€nk att dehĂ€r tvĂ„ busungarna Ă€r mina ❀

Jag gör inte alls mycket nu. Spelar lite och bara degar. Ska strax sĂ€tta mig och kika igenom mina minneskort pĂ„ datorn. Nog enda gĂ„ngen jag sitter vid Matthias dator. 😂



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0