Vaccin


Halloj! 
Onsdag och halva veckan har redan gått. Det är sjukt hur fort tiden går. Snart är sambons semester slut. 😆
Idag har jag haft lite ensamt då Matthias åkte iväg med barnen till farfars för att fixa däcken på sin bil.
Självklart så hann jag fixa och dona i lägenheten, tog en lång och skön dusch och rakade benen i lugn och ro 😆 
Vid 14 tiden så mötte Stoffe upp mig här utanför och vi gick upp till vaccineringen samtidigt. När jag skulle boka tid så ringde jag och kollade om någon ville boka samtidigt som mig 😂 jag är livrädd för sprutor så kändes lite bättre att ha med mig någon 😆😂
Nu har vi tagit dos 1 av vaccinet och vår nästa tid är i början på september 😀

(null)

(null)
Ni vet när man är ensam hemma och kan ta allting i slowmotion så hinner man med ett xantal selfies också. Plattade till och med håret 😇

(null)
Kände att jag ville äta något litet innan jag gick iväg och det enklaste jag hittade var en pirog med chilicheese. SÅ GOD!!! Har ni inte testat den så gör det! 

(null)
Stoffe innan vaccinationen 😂 😂😂😂😂😂

(null)
Vaccinerade 😇



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0