Godmorgon 😎

Godmorgon pÄ er! HÀr sitter jag pÄ jobbet och vÀntar in barnen. Har varit hÀr i 20 minuter nu.
Blir vĂ€l lite sĂ„hĂ€r att man bara vĂ€ntar och vĂ€ntar ju nĂ€rmare semestern man kommer ellerhur? 
HĂ„ller vĂ€l upp lite kaffe ☕ ocksĂ„ dĂ„. Jag har stĂ€derskan hĂ€r pĂ„ plats sĂ„ Ă€r ju inte ensam đŸ€Ł

Jag Ă€r sĂ„ himla trött dĂ„ jag har haft sĂ„ svĂ„rt att somna igĂ„r kvĂ€ll.. tog ett bra tag och har sovit och vaknat heeela natten. Vid 03.10 sĂ„ vaknade jag av att Emilia lĂ„g och skrek i sitt rum. Panik skrek! 
Hon drömde garanterat en mardröm för nĂ€r jag bli fĂ„tt henne lugn sĂ„ sa hon " krokodilen ville Ă€ta mig mamma. De fĂ„r han inte men de gjorde han Ă€ndĂ„!" 😭
Min lilla höna! ❀

SĂ„ vad har hĂ€nt sen sist? Vi har bara varit i nuet typ. Nu i juni har vi ju fĂ„tt en hel del sommarvĂ€rme... sĂ„ man har kunnat njuta lite mer. Vi jobbar Ă€nnu men passar pĂ„ att bada i massor och i helgen som var sĂ„ var vi i Halmstad hela dagen, vi har Ă€ven varit i HĂ€ssleholm, gosat med kissekatter, haft morfar pĂ„ besök osvosv. Kan göra ett litet bild-inlĂ€gg senare? Ah de blir kanon! 😀 
Nu mĂ„ste jag avsluta. 
Hoppas ni fĂ„r en toppen dag ☀
(null)




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0