Vab vab och ännu mera vab 🤧

Halloj! 
Har ni fått vabba mycket sedan pandemin kom? Jag kan väl inte säga att vi har vabbat super mycket men ändå mer än vanligt och oftast vabbar typ friska barn 😂
Vi fick hämta hem Emilia i tisdags varpå de trodde hon va sjuk.. men det har inte varit någonting sen dess men körde ändå 2 symtomfria dagar så imorgon ska vi tillbaka igen. En dag för att sen ta helg igen 🥲

Vi har inte gjort speciellt mycket när vi varit hemma nu. Plockat och donat som vanligt och sp hade vi Adrian här i ett par timmar igår då alla andra fixade med komunbilarna på Tobbes jobb. Sen har vi fotograferat lite. Tyvärr bara jag och barnen. Hade mer än gena velat få med Matthias på några bilder också men.. han har jobbat och varit iväg. Ska försöka få till några i helgen! Har typ inga bilder på oss alla som är nya och fräscha 😩

Nu sitter jag och Matthias i soffan med en massa tända ljus och han tittar på den där serien squid game. Hur mysigt är det inte att kunna ha så mycket tönda ljus nu? Där så mysigt  😍
Tänkte dock sova snart. Jag jobbar 7-13.30 imorgon nämligen och börjar känna mig så trött.. redan 😂
Tönkte bjuda på lite bilder ifrån veckan här: 
(null)
 Hur fina är inte mina kids? ❤️💙

(null)

(null)

(null)

(null)
Om hon alltid hoppar in i bild på mina selfies? Ohja men tur att hon är så himla söt ellerhur? 😍😍🤣

(null)

(null)

(null)

(null)
Vi har varit iväg till vårdcentralen för att lämna Emilias urinprov som jag ÄNTLIGEN lyckades få. Så har jag som vanligt otur med att det är stängt idag och imorgon… så kännas så förgäves alltihop.. får göra ett nytt försök på måndag igen 🤞

(null)

(null)

(null)

(null)
Sitta under bordet. Why not?! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0