210914

Hallojj 😇
Sitter just nu och rastar lite pĂ„ jobbet. SjĂ€lvklart med ett kopp varmt kaffe ☕. Numera kĂ€nns det som om man pimplar kaffe allt mer och mer.. pĂ„ jobbet alltsĂ„. Hemma Ă€r de inte i nĂ€rheten av lika mycket 😂
Aja, jag slutar vid 16.30 idag och dĂ„ ska jag raka vĂ€gen till förskolan och hĂ€mta hem barnen. Som jag saknar dem idag ❀
Har haft sĂ„ fruktansvĂ€rt bra dagar med familjen sĂ„ kĂ€nns verkligen trist att det Ă€r ny vecka och sĂ„dĂ€r.. MEN
 nu fĂ„r vi se fram emot  helgen som kommer ocksĂ„.

TĂ€nkte berĂ€tta lite kort om vad som skett den senaste tiden med bilder sĂ„klart. Enklast sĂ„ đŸ˜‚đŸ‘đŸ»

(null)
Vi har trĂ€ffat polisen pĂ„ torget. DĂ€r fick den hĂ€r donnan hĂ€nga i deras bil, slĂ„ pĂ„ blĂ„ljusen och fick Ă€ven kramas. Juste!! De fick ju tatueringar ocksĂ„ 😍 
Emilias lycka❀

(null)
Vi har haft Emilias bestie över och hon har Ă€ven varit hos honom 😋

(null)
Det var dags för dos 2 💉 

(null)
Har sjĂ€lvklart hunnit med att testa den nya noccon đŸ„ș inte speciellt god. 

(null)
TrĂ€ffat Ă€nnu mer poliser đŸ‘źâ€â™€ïž 

(null)
Vi har Ă€ven testat maten pĂ„ D8. Tyckte om pizzorna men denna nutella pizza Ă€r ju sĂ„ överhypad! Var inte sĂ„ imponerad av den alls. Smakade bara socker och deg 😆

(null)

Selfies hinner man ju med ocksĂ„ đŸ€Ł
(null)
IgĂ„r hade vi planeringsdag pĂ„ jobbet och satt seriöst pĂ„ rumpa hela dagen. Hade sĂ„n trĂ€smak i rumpestumpen hela eftermiddagen igĂ„r och den Ă€r dĂ„ kvar Ă€nnu 😂 och sĂ„ ska vi inte snacka om hur trött jag Ă€r idag. (Som varje dag egentligen) 
Vi bestĂ€llde mat ifrĂ„n Babylon och satt ute i det fina och varma vĂ€dret och Ă„t. Hur mysigt som helst đŸ€ȘđŸ„°
Inte ofta man samlas sĂ„dĂ€r allihopa och har en bra dag trots en massa planeringar som behöver göras 😊
Nu Ă€r det klart för nu.  LĂ€ngtar inte till nĂ€sta 😂

(null)

(null)
Detta Ă€r ocksĂ„ frĂ„n igĂ„r. Emilia ville sova i mĂ„nga flĂ€tor som tjejen pĂ„ förskolan hade 😆 super gullig! Och hur gulligt Ă€r det inte nĂ€r hon speglar sig sĂ„dĂ€r? 😍

Och sista bilden
. Hahah jag satt och spelade super mario pĂ„ switchet igĂ„r och Liam ville va med. Efter en stund sĂ€ger han "mamma mĂ„ste hĂ€mta min superhjĂ€lte" han skulle hjĂ€lpa honom o spela 😂 jag dog en aning dĂ€r 😎

Ja, det har ju hĂ€nt mer sen mitt senaste inlĂ€gg men jag har helt Ă€rligt varit lite kass pĂ„ att fotografera. Ibland kĂ€nner jag mig sĂ„ jobbig som vill dokumentera ALLT som sker 😀 Ă€r man nĂ„gonsin jobbig? Eller kĂ€nner man sig bara de? 😂

Men nu ska jag ta och avsluta hĂ€r och njuta av de sista minutrarna hĂ€r inne. Hoppas ni fĂ„r en fantastiskt fin tisdag ♄



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0