Hello

Godmorgon! 
Vi vaknade för en liten stund sen. Känns ändå som att jag inte har sovit alls.  Är helt slut! 

Barnen sitter och tittar lite på paddan och jag tittar på lite desperate housewifes 😛
Jag ska strax gå och göra lite frukost för sen ska vi gå iväg till Apladalen och leka med barnens kusin och farmorn.
Efter det så har jag ingen aning om vad vi ska hitta på. Idéerna har lixom satt stopp ✋😂

Behöver iallafall boka tvätt tid och få bort den där högen och sen behöver jag plocka lite här hemma.. det behövs alltid! 
Men.. jag vet inte om jag orkar 😅
(null)
Inte varit någon uppdatering här på senaste tiden. Det är mycket som händer och mycket som jag kanske inte kan förstå… livet går lixom i en berg-och-dalbana som typ aldrig stannar. 
A l d r i g ! 
Sen känner jag att bloggen kanske inte gör någon nytta. Ser att folk fortfarande läser den. Inte många men ändå. Trogna läsare!! 
Men förr kunde jag skriva lite annorlunda, skriva mer om mig, vad som faktiskt händer i livet, hur jag mådde, känner och allt sånt där. Idag så kan jag inte förstå varför?! Hade jag gjort det idag så hade jag skämts ögonen ur mig 🥺
Aja med det sagt så undrar jag återigen om ni ens vill att jag fortsätter blogga här? Vill ni ens läsa? VAD vill ni läsa om? 
Det kommer ju kanske bara 1 inlägg i månaden lixom eller när jag kommer ihåg att jag faktiskt har en blogg också 🤪
Aja nu ska vi fixa  lite frukost 🍳 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0