Helgen, 25 årsfest ❤️

Hejsan! 
Jisses vilken otroligt bra helg jag har haft i helgen.. Men lika tråkigt nog så har helgen också ett slut..

Iallafall.. I fredags så var jag ledig och så fyllde världens bästa vän 25 år. Så där hängde jag hela dagen. Var hemma en sväng och fixade mig inför kvällen. Då var de fest och BJörn rosenström på ritz! As najs och kul. Jag hade dock så ont i ryggen och typ bröstkorgen men de gick an iallafall. Fick massage då också, myys 😉
Spelningen avbröts dock pga brott på dansgolvet. Två killar blev knivskurna så då blev de kaos o vi stack till bells istället o avslutade kvällen där innan vi tog taxi till donken och sen hem till Elin igen. 





I lördags så var det Elins 25 års fest. Startade dagen med städ inför allt. Sen hem och fixa mig själv. Kl två kom släktingar:gäster på fika.. Och 19 kom party ppl! 
Har nog aldrig haft såhär kul på en fest innan OCH mysigt innan.  Men ville verkligen inte att helgen skulle ta slut. Nästan så man längtar tillbaka faktiskt :) 









Sov oskönt också. Luften i madrassen försvann.. 

I söndags.. Pizza = bakismat och lite film mys innan hemgång. Väl hemma så städade jag köket kliniskt rent. Tog ett par timmar. Sist men inte minst en kvällspromenad med Elin :) 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0