160430

Hallu! 
Då var ännu en arbetsvecka över. Det är sjukt hur fort en vecka går. Känns som om veckan precis började igår.
Har inte gjort något så speciellt i veckan mer att jobba och vara på gymmet lite grann. Fast i torsdags så var jag inne på öbo kontoret i stan och fixade lite papper. Mötte Linda på stan då också eftersom hon hade vart på arbetsförmedlingen precis innan. Åkte med henne hem till henne för att hämta upp Emil och sedan gå hem till mig och fixa lite. Satt och rensade lite grann. Välbehövligt kan jag ju lova. Jag har dock enhel del att rensa fortfarande så de skulle vi försöka göra nästa vecka innan jag åker till älsklingen igrn 😍
Igår stängde jag på jobbet. De blir otroligt segt när barn går hem mycket tidigare än vanligt så ja, jag kunde gå från jobbet super tidigt. Så jag väntade på tåget i över 2 timmar !! 😑

Nu ligger jag iallafall i soffan och dricker pepsi MAX och väntar på att älsklingen ska komma tillbaka. Han är o fixar bilen. Ska alldeles strax gå och sminka mig lite grann. Vill ju inte se ut som en levande zombie 😂😂

Bilder ifrån torsdags med mosters fina och med min syster! 









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0