Midsommar.

Helluuuh sunshines (;
Igår var det ju midsommar och den spenaderade jag tillsammans med min andra halva och lite familj/släkt ute i Sköllersta. Hade riktigt trevligt!  
Var i prncip hela dagen och  det känns helt ärligt som om vi bara har ätit heeela dagen.. #rullandeköttbulle. 
nej men vi umgicks spelade badminton, åkte lite moppe, fotade och hade det allmänt trevligt. Runt 9-10 tiden någongång så körde pappa oss hem. Inkl Peter som sov här inatt. 
Blev mest chill och mys framför en film på tv innan vi kröp ner i sängen efterom Matthias skulle upp och jobba tidigt imorse..Haha!

Idag har vi inte gjort sådär specellt mycket. Jag och Peter hängde med pappa till mariberg som förövrigt va heeeelt stängt idag och sen vidare till biltema.. 
Sen när Matthas väl slutat jobbet så gick vi till wild wild west och käkade mat. Det är sjukt hur mycket mat man får och hur otroligt fet man känner sig efteråt... men det var supergott! Efter det så åkte jag och matthias till biltema och maxi och handlade lite.. Nu ligger haan på soffan och sover som en liten bebis ;*
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0