🌟

Godmorgon sunshines! Hur mÄr ni? :)
Jag mĂ„r sĂ„dĂ€r super duper bra. Sitter pĂ„ jobbet. Har precis haft lite fredags fika med mina kollegor. Mumsigt vĂ€rre 😘
Skönt att det ÀÀÀntligen Ă€r fredag!!! Va ska ni hita pĂ„? SjĂ€lv Kan jag inte riktigt dela med mig utav va jag ska göra Ă€n eftersom Matthias lĂ€ser min blogg 😝 tji men utöver det sĂ„ ska jag inte göra sĂ„ jĂ€tte mycket. IkvĂ€ll ska jag Ă„ka och handla med pappa lite grann och imorgon ska jag med Matthias till Hallsberg en stund dĂ„ han ska spela lite fotboll ⚜

IgĂ„r var vi pĂ„ RUL och kika lĂ€get pĂ„ bebis. Allt sĂ„g bra ut och vi vet könet nu ocksĂ„. Det blir en... liten... nej.. hemlis 😉
Sjukt bara hur fort tiden gĂ„r. Redan halvvĂ€gs typ. Nu gĂ„r det bara utför 😌




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0