170627

Godmorgon 😮

Är förvĂ„nansvĂ€rt pigg idag trots att jag la mig strax innan 01:30 inatt.. Annars brukar jag vara en levande zombie.. Skönt att Ă€ndĂ„ kĂ€nna sig utvilad. Skulle dock inte förvĂ„na mig om tröttheten slĂ„r till nĂ„gongĂ„ng i eftermiddag 😂

Vaknade iallafall strax efter 05:30. Emilia lĂ„g brevid mig hur pigg och glad som helst! â˜ș
Det dĂ€r morgon humöret kan hon ju inte ha fĂ„tt ifrĂ„n mig eller Matthias.. de tröttaste och grinigaste (om man blir vĂ€ckt) mĂ€nniskorna som existerar...😂😂

Fast... sĂ„ pigg kanske hon inte var Ă€ndĂ„ eftersom hon somnade precis om hĂ€r pĂ„ filten brevid mig! 😝

TĂ€nkte gĂ„ ut i köket och fixa i ordning lite frukost nu innan jag ska vĂ€cka Matthias. Sen kan de ju vara bra o klĂ€ pĂ„ sig lite bĂ€ttre klĂ€der.. KĂ€nns inte sĂ„ lockande o Ă„ka ivĂ€g i mina "lilla sjöjungfru" shorts. DĂ„ lĂ€r nog folk kolla lite konstigt pĂ„ mig nĂ€r jag kommer till vĂ„rdcentralen 😂😂 ska ju pĂ„ efterkontroll idag.. Ombokade min förra tid sĂ„ NU blir de Ă€ntligen av đŸ‘đŸŒ

Sen senare idag sĂ„ ska vi Ă„ka och köpa nĂ„n grej ifrĂ„n media markt som vi behöver och sĂ„ ska vi Ă„ka ivĂ€g till maxi och handla lite. 

Oj, nu mĂ„ste jag verkligen gĂ„ och fixa min frukost sĂ„ jag hinner. #segpropp 😋




Älskar nĂ€r jag kan sitta sĂ„hĂ€r med Emilia!! Det blir verkligen mys för hela slanten... iallafall tills hon tröttnar pĂ„ mig och somnar 😂😂 haha 




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0