Godmorgon *

Godmorgon sunshines! 
Idag är jag verkligen super trött och känner verkligen att jag lever. Emilia somnade otroligt sent inatt. Tror jag låg med henne i över två timmar innan hon somnade och efter det så kunde jag själv inte somna. Bra där ;s 
Efter att ha legat o försökt sova i ungefär 40 minuter så fick jag nog och gick ut i köket och bakade chokladbollar istället. Tidigare under kvällen så var jag och handlade blommor till Matthias också. Han jobbade natt inatt så han var inte hemma. Om han har sett det de et jag faktiskt inte... 

Emilia vaknade kvart i 9 iallafall. Blev lite chockad när jag såg vad klockan var när jag vaknade till. Trodde helt ärligt att hon skulle sova lite längre med tanke på när hon faktiskt somnade. Men icke. Så nu siter vi här och tittar på barnprogram på barnkanalen. Vi ska alldeles strax gå ut i köket och göra lite frulle... 

Vad ska ni hitta på idag? Sjäv vet jag inte.. Det är tråkigt väder så jag antar att vi håller oss inne eller något :o
Det återstår helt enkelt o se vad dagen har att erbjuda! 
 
 
Nu sitter hon och leker med sin elefant och skriker hejvilt. Allt för att pappsen ligger och sover.. Hahaa ;)
Nää nu kurrar det i magen så jag ska gå och fixa lite frulle. Ha en bra dag! :



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0