Goodbye đŸ––đŸŒ

HallĂ„đŸ˜¶

Ni vet ju att jag flertalet gĂ„nger har snackat om att sluta blogg helt i hĂ„llet? Har lixom aldrig blivit av för att jag inte har varit 100% sĂ€ker + att Matthias ville att jag skulle fortsĂ€tta 😂 kul att han ville det men.. nu ör jag 95% sĂ€ker pĂ„ att jag kommer sluta blogg inom en snar framtid..

Jag skriver ju om min vardag, hur det gĂ„r för Emilia, delar bilder och allt det dĂ€r och.. eftersom att jag vet att folk kan lĂ€sa om det och se Emilias utveckling via bilder bĂ„de hĂ€r och pĂ„ instagram.. kĂ€nns inte okej lĂ€ngre.. speciellt inte nĂ€r man inte bryr sig om att engagera sig annars... jag snackar sjĂ€lvklart om nĂ„gon/nĂ„gra specifika..Klart med allt som jag delar med mig av sĂ„ behöver dem inte lyfta ett finger.. tyvĂ€rrđŸ˜©
O jag vill verkligen inte sĂ€tta lösenord eller lĂ„sa nĂ„got bara för en sleten mĂ€nniska.. 

Hela den hÀr sommaren har vart... hÀrlig men ocksÄ som en jÀkla tonado., tyvÀrr!
Jag har mĂ„tt bra men ocksĂ„ mĂ„tt sĂ„ jĂ€vla dĂ„ligt.. TĂ€nker inte gĂ„ in pĂ„ nĂ„gra detaljer eller vad de gĂ€ller. Skönt att Ă€ndĂ„ veta stt man Ă€r sĂ„ jĂ€vla "kastad i papperskorgen" och .. aaa 
Jaja bli inte förvĂ„nade om de inte kommer fler inlĂ€gg. Jag Ă€r sĂ„ done. 

Puss! 😘




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0