Mellandagsrean đŸ‘ŒđŸ»


Hello! 
Imorse startade vi morgonen vid kl 9. SĂ„ fick en hel timmes sovmorgon! SĂ„Ă„ skönt 😍😍😍
VĂ€l vakna sĂ„ kikade jag och Emilia pĂ„ Coco. Hennes favorit film just nu. Den kan gĂ„ runt hĂ€r henna flera gĂ„nger om dagen och hon tröttnar verkligen aldrig. Nu blir det mys med kissen som hon fick i julklapp framför filmen ocksĂ„ 😂

Efter att par timmar sĂ„ kom pappa och co hit och hĂ€ngde lite. Vi skulle in till mellandagsrean o kika lite var tanken.. 

Förresten!!! Ser ni hur lĂ„ngt hĂ„ret pĂ„ Emilia har blivit? De gĂ„r att sĂ€tta upp en vanlig toffs!!! 😍 och klĂ€nning pĂ„ det. Wooho đŸ„°
(null)

Har ni vart o kikat in mellandagsrean Ă€nnu? Vi var in i förmiddags och jösses vad mycket folk som ocksĂ„ var i Marieberg samtidigt som oss. Hade ju velat boka hela Marieberg för mig sjĂ€lv alltsĂ„ 😂

Fick hem lite smĂ„tt och gott och sĂ„ anvĂ€nde vi vĂ„rt presentkort som vi fick pĂ„ Ikea under jul. â˜ș
Vi köpte bland annat en ny leklĂ„da till Emilia dĂ„ hon fĂ„tt sĂ„ otroligt mycket grejer nu under jul sĂ„ den andra lĂ„dan börv ÖVERFULL. Sen köpte vi en ny spjĂ€lsĂ€ng till knodden och lite annat smĂ„tt och gĂ„tt. Pappa sponsra ocksĂ„ med lite grejer till knodden med. Precis som han gjorde med Emilia och med Emil. SĂ„ nu kan vi checka av detta ocksĂ„. Skönt 😋

(null)

Hur mysigt ser inte detta ut o vara?  Emilia har hoppat studsmatta pĂ„ kartongen i bakgrunden och sedan legat pĂ„ sin gamla madrass och kudde. Vi köpte helt nya madrasser idag sĂ„ nu Ă€r bĂ„da sĂ€ngarna hel frĂ€scha och fina 😊
(null)

Efter Ikea sĂ„ var det dags att Ă„ka till Ica maxi och handla lite. Att ha med mina syskon som Ă€r vĂ€rre Ă€n tom ich Jerry tar ju pĂ„ krafterna och Ă€nnu mer Ă€n de hamnar pĂ„ en avstĂ€mning innan hemgĂ„ng. Haha 😂

Nu ska jag gĂ„ och lĂ€gga mig. BlĂ€! Godnatt sunshines đŸ‘ŒđŸ»



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0