180630

Hello sunshines đŸ€© 
Skönt med lördag va? Har kĂ€nts som lördag i över en vecka för min del dock. 
Idag vaknade Emilia klockan 10.. hon har fortfarande sina skumma nĂ€tter och sĂ„dĂ€r sĂ„ det var skönt med lite lĂ€ngre sömn. 
I och med det sÄ blev det senare frukost för oss.
(null)

(null)
Hon Ă€r alldeles för söt! Och jag fascineras utav henne varje dag. Hon har Ă€tit med hĂ€nderna och verkligen vĂ€grat sked/gaffel men imorse skulle hon BARA ha sina Ă€gg pĂ„ gaffeln 😍 min stora tjej! 

(null)
Hon vaknade frĂ„n sin middagslur alldeles nyss typ. Myyys! 
Jag stod i duschen och skulle duscha sving innan jag skulle ta med mig Emilia pĂ„ cykeltur till Ica maxi för att handla lite av det sista till idag. Senare kommer ledens, Elin , Vanessa och Kevin 😊 vi aka ha grillkvĂ€ll hĂ€r hemma hos oss. SĂ„ kul! Speciellt Ă€r ingenting har skett hemma hos oss. SĂ„ taggad đŸ˜‚đŸ˜±
SĂ„ istĂ€llet ska vi ta bilen in innan de kommer. Ska försöka ta mer bilder idag 🙄 om jag kommer ihĂ„g.. 

IgĂ„r hĂ€mtade vi förresten hem en ny soffa. Större Ă€n vad vi hade innan. Den gamla stĂ„r i allrummet pĂ„ övervĂ„ningen. Blev faktiskt riktigt bra đŸ€© kan visa bild senare nĂ„gongĂ„ng. 
Matthias inte ivĂ€g igĂ„r kvĂ€ll o hĂ€mta den med hjĂ€lp av pappa och Peter medans jag och Emilia lĂ„g och mös till film i soffan. 

(null)
AlltsĂ„ det mysigare som finns ❀



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0