191229

Halloj! 
Visst ni att jag har namnsdag idag? 😂
Det mĂ€rks verkligen att julen Ă€r förbi. FrĂ„n att ha hur mycket som helst att göra och ha haft fullt hus hĂ€r hemma sedan 21 december. KĂ€nns sĂ„ otroligt tomt och tyst nĂ€r min familj har Ă„kt hem till Örebro igen och det bara Ă€r dagarna mellan jul o nyĂ„r. 
Vi skulle egentligen ha Ă„kt upp till Örebro och firat vĂ„rt nyĂ„r dĂ€r men det blev inte riktigt som tĂ€nkt. TyvĂ€rr! 
SĂ„g sĂ„ hemskt mycket fram emot att Ă€ntligen fĂ„ Ă„ka till Örebro o trĂ€ffa familj och vĂ€nner sĂ„ det kĂ€nns verkligen hur trist som helst. ÄVEN om mĂ€nniskor misstror mig och tror att vi inte vill komma. Som om det var vĂ„r ursĂ€kt. TrĂ„kigt de ocksĂ„ men somsagt vi ville verkligen komma ivĂ€g! 😐
SĂ„ nu blir det att tĂ€nka pĂ„ vad vi faktiskt ska göra istĂ€llet. Hehe! 

Vad har ni haft för er i mellan dagarna? Vi har bara tagit det lungt och gjort de möste som mĂ„ste göras. IgĂ„r var vi o handlade mat för mĂ„naden tex. 

(null)
SĂ„ smidigt nĂ€r man kan sĂ€tta bĂ„da barnen i en enkelvagn â˜ș

(null)

Idag har vi haft en sĂ„n hĂ€r typisk söndag. Ni vet nĂ€r ingenting hĂ€nder och man inte har nĂ„gra planer för dagen alls. Jag och Lilleman vaknade tidigt, Matthias la sig alldeles för  sent sĂ„ nĂ€r han gick upp sĂ„ gick jag och la mig med Liam och fick sova i ungefĂ€r 3 timmar! SĂ„ vĂ€lbehövligt men de gjorde mig bara tröttare. 
Nu ska vi iaf Ă€ta mat sen fĂ„r vi se vad resten av kvĂ€llen har att erbjuda. Blir förmodligen framför tv:n 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0