Heelt sluut 😮

Okeeej! Bf +1 idag. Vi bara vĂ€ntar och vĂ€ntar och gĂ„r lite pĂ„ helspĂ€nn hĂ€r hemma. 

MĂ€rks sĂ„ tydligt att kroppen ocksĂ„ Ă€r klar med den hĂ€r graviditeten. SĂ„ trött som jag Ă€r nu i bĂ„de kropp och knopp var jag inte ens i början av graviditeten.. 
Jag vaknade lixom vid 7 tiden utav Emilia imorse. Vi la oss och titta pĂ„ lite tv i sĂ€ngen innan vi valde att gĂ„ upp och Ă€ta frukost och göra oss i ordning för förskolan.. SĂ„ charmigt utav Matthias att sĂ€ga till mig att "RING om nĂ„got hĂ€nder, DIREKT" upprepande gĂ„nger innan jag gick. Sötpotatisen ❀
NĂ€r Emilia vĂ€l var pĂ„ dagis sĂ„ gick jag hem och vĂ€l hemma sĂ„ gick jag och la mig för attrapps lite till i nĂ€stan 3 timmar.. sĂ„ lĂ€nge sĂ„ Matthias vsr tvungen att vĂ€cka mig och Ă€ven om jag sovit sĂ„ mycket idag sĂ„ Ă€r jag lika trött som innan jag gick o la mig ocksĂ„. SĂ„ seeegtđŸ˜± sĂ„ jag hoppas verkligen att det vĂ€nder ganska snart och att jag fĂ„r tillbaka min energi!

(null)
Att fĂ„ vara med den hĂ€r lilla Ă€r Ă€ndĂ„ vĂ€rt allt. ❀ min Ă€lskade prinsessa! 

Den hĂ€r dagen har vi bara spenderat hemma. Vi har som sagt ingen direkt energi till att göra nĂ„got speciellt dĂ„ vi fortfarande Ă€r lite krassliga hĂ€r henma och jag inte riktigt vill flĂ€nga runt över allt just nu. Jobbigt om vattnet skulle gĂ„ nĂ€r vi inte Ă€r hemma lixom 😂🙄
Men en hemmadag har suttit fint de ocksĂ„. Det behövs faktiskt ocksĂ„ 😅

En stund innan lĂ€ggdags och direkt efter maten sĂ„ ville Emilia hoppa ner i sin badbalja. Hon verkligen ÄLSKAR att bada nu för tiden. SĂ„ himla kul o se đŸ„°
Passade pĂ„ att försöka fota lite som vanligt men denna gĂ„ng med sjĂ€lvutlösare.. blir ju inte som tĂ€nkt direkt men de blir inte bara en massa "fula" spegel selfies nĂ€r man gör sĂ„ heller 😆

(null)

(null)

Har precis tittat klart pĂ„ det andra avsnittet utav unga mammor som började igĂ„r. KĂ€nns sĂ„ rörigt nu nĂ€r de Ă€r 6 familjer att följa. Varför sĂ„ mĂ„nga? đŸ€”
Jaja sĂ„ nu ska jag passa pĂ„ att sova. Imorgon Ă€r det Ă€ntligen fredag! Woho! đŸ„°

Godnaattt 😘😮



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0