200731

Tjoho!

Vilken morgon! đŸ„ș
Liam vaknar helt plötsligt sĂ„ himla tidigt numera. LĂ„ngt innan mitt larm ens ringer. Hörde honom i samband nĂ€r Matthias larm ringde imorse men trodde ocksĂ„ att han somnade om.. men icke đŸ€·đŸŒâ€â™€ïž och strax dĂ€refter vaknar Emilia. DethĂ€r hĂ€nder ALLTID enbart nĂ€r jag Ă€r ledig eller nĂ€r jag har tidiga mornar.. aldrig nĂ€r Matthias Ă€r hemma. 

Vi har Ă€ndĂ„ haft det ganska okej nu pĂ„ morgonen. Lite tjafsigt men Ă€ndĂ„ okej đŸ‘ŒđŸ»
Vi mĂ„lade om Emilia naglar, dansade och hade det allmĂ€nt mys! đŸ„° 
Nu Ă€r de iaf lĂ€mnade pĂ„ förskolan och jag var förbi och handlade lite jordgubbar 🍓 pĂ„vĂ€gen hem. Nu har jag precis Ă€tit upp min mat och ska göra mig i ordning för jobbet. Jobbar kvĂ€ll ikvĂ€ll.. 
Är sĂ„ fruktansvĂ€rt trött sĂ„ hade faktiskt mer Ă€n gĂ€rna bara gĂ„tt o lagt mig i sĂ€ngen istĂ€llet men.. det finns mycket man vill göra men Ă€ndĂ„ inte kan eller fĂ„r đŸ€·đŸŒâ€â™€ïžđŸ˜‚
(null)

(null)
SĂ„ tjusig ❀

(null)
Älskar att Emilia har börjat gĂ„ sĂ„ himla mycket sjĂ€lv nu efter att vi sĂ„lde syskonvagnen. Hon har ju inte mycket till val mer ön att gĂ„ eller stĂ„ pĂ„ brĂ€dan.. men jag Ă€r sĂ„ imponerad av henne. NĂ€r blev hon sĂ„ stor? Min stora lilla tjej ❀

(null)

(null)
Det bĂ€sta i livet 🍓

(null)

(null)
GĂ„rdagens mat till lite gossipgirls i soffan. Nu vĂ€ntar dock jobbet. SĂ„ vi hörs đŸ€™đŸ» 
Ha en fin fredag och helg allihopa 😘



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0