🍔

Idag har vi spenderat dagen hemma hos Matthias pappa. Det blev en hel del fix med bilarna, lek med barnen i sandlĂ„dan och sĂ„ grillade korv&hamburgare. đŸ” 
Vi var hemma strax efter 21 tiden och dĂ„ flyttade vi bara över barnen ifrĂ„n bilen till sĂ€ngarna. SjĂ€lvklart byttes klĂ€der och blöja innan ocksĂ„ 😀
Jag har precis Ă€tit en skĂ„l med jordgubbar 🍓 och ligger nu i sĂ€ngen och tĂ€nkte sova eller iaf se om de finns nĂ„got kul o se pĂ„ viaplay. Är inte pĂ„ jĂ€tte strĂ„lande humör sĂ„ borde vĂ€l egentligen sova. 
Dagen har vart helt okej iallafall. SĂ„ ja.. 

(null)
Jag fixar ju inte mig sĂ„ speciellt ofta lĂ€ngre.. idag var iaf en sĂ„dan dag. Inte för att de hjĂ€lpte sĂ„ speciellt Ă€ndĂ„ 😅

(null)

(null)
Emilia och farbror Elias ⭐ 

(null)

(null)
Tror ni Matthias Ă€r glad över att barnen Ă€n sĂ„ lĂ€nge Ă€r intresserade av bollar? 😛

(null)

(null)

(null)
En bra stund med utomhus lek blev det. Sen gick vi in för att göra i ordning kĂ€k o chilla lite. Skönt 😀

(null)
En stund efter maten sĂ„ gick allihopa ut igen. De skulle bli klara med bilarna och ja.. barnen.. de lekte. 

(null)

(null)
Liam ÄLSKAR att göra saker som han inte ska. Som att gĂ„ dit han inte ska - ut i vĂ€gen, Ă€ta Sten osv.. 
han ville till o me gĂ„ upp och ner, upp och ner, upp och ner osv ifrĂ„n trappen hur mĂ„nga gĂ„nger som helst. Tillslut sĂ„ tröttnade jag och gick till baksidan och satte mig med honom i sandlĂ„dan. Helt slut och ont i huvudet đŸ€• 
Har vĂ€l en och annan bild till men.. vet inte om jag kan publicera den och orkar inte kolla de sĂ„.. de fĂ„r vara đŸ€«
Godnatt 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0