Födelsedagsfirande 🎂

Hallooo! 🙃
Idag har vi haft ett litet födelsedagsfirande för min numera stora 4 Ă„ring! SĂ„ mysigt ❀
Och jag smĂ€lter av att se henne sĂ„ fruktansvĂ€rt glad och stolt! Presenterna gick hem och uppskattades, tĂ„rtan var smarrig och sĂ€llskapet var kanon! 
IstĂ€llet för att bara skriva massa hĂ€r sĂ„ bjuder jag pĂ„ de FÅ bilderna jag har. 


(null)

(null)

(null)
Hennes hĂ„r alltsĂ„ đŸ„° Ă€lskar nĂ€r hon lĂ„ter mig fixa hennes hĂ„r. Hon gillar det inte alla gĂ„nger men vill Ă€ndĂ„ vara ev prinsessa! Gulle đŸ„°đŸ˜Œ

(null)
Mr trötter som inte ville sova middag! 

(null)

(null)
Go o gla va? 😂

(null)

(null)
De odlade paprika och tomat pĂ„ förskolan. HĂ€r vĂ€xer paprikan. Tomaten hĂ€llde Liam ut i diskhon för nĂ„gra dagar sedan 😂😂

(null)
Min stora fina tjej!!! 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0