Begravning đŸȘŠ

Halloj! 
Vi Ă„kte till HĂ€ssleholm igĂ„r kvĂ€ll istĂ€llet och sov pĂ„ hotell sĂ„ vi slapp gĂ„ upp flera timmar tidigare och vara alldeles för trötta för nĂ„gonting alls tidigare idag. Vem sĂ€ger nej till det? + hotellfrukost? Yum! Bara kolla bilden đŸ‘‡đŸ»

Det var begravningsdags idag iaf. Sorgligt men tyvĂ€rr ska vi alla gĂ„ den vĂ€gen. Usch sĂ„ hemskt 😞 
Efter begravningen sĂ„ fikade vi hemma hos Matthias farfar med hans familj. Vi vAr kvar i nĂ„gra timmar innan vi Ă„kte hem mot VĂ€rnamo igen. Jag hade inte trĂ€ffat barnen sedan igĂ„r (mĂ„ndag) morse sĂ„ jag saknade de sĂ„ mycket. TyvĂ€rr sĂ„ har jag inte hunnit vara med de sĂ„ mycket. Vi hĂ€mtade upp de hos deras farmor runt 18 tiden och Liam somnade i bilen pĂ„vĂ€g ut ifrĂ„n hennes parkering och sov sen hela natten 🙀 och vi alla har lagt oss tidigt. Jag börjar 6.30 imorgon sĂ„ det blir en tidig uppgĂ„ng för oss alla imorgon. Usch 😑 
Sen sĂ„ ska jag egentligen sluta tidigt men istĂ€llet för det sĂ„ fĂ„r jag stanna kvar pĂ„ jobbet till 17 pga utbildning. SĂ„ segt! Men men! 


(null)
Man kan vĂ€l inte starta en dag bĂ€ttre Ă€n sĂ„hĂ€r? Hotellfrukost Ă€r ju bĂ€st ❀ 

(null)
Och sĂ€llskapet Ă€r ju lika bĂ€st. 

(null)

(null)

(null)

(null)
Stilig var han ocksĂ„ đŸ„°

(null)

(null)
Vi köpte en super fin blomma till Matthias farfar 👮 jag saknar verkligen att ha Ica Maxi i nĂ€rheten.. 

(null)
Åkte ivĂ€g för att köpa fika.. 

(null)
Vi stannade förbi subway i Älmhult pĂ„vĂ€gen hem för att kĂ€ka lite. Som han den dĂ€r đŸ‘†đŸ» har saknat det. HĂ€r i VĂ€rnamo finns ju inget subway alls nĂ€mligen 😂

(null)

(null)
❀❀❀❀



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0